Vrácení zboží & reklamace
Stáhnout Reklamační protokol fitnesshouse.cz
Stáhnout Odstoupení od smlouvy fitnesshouse.cz
Shrnuli jsme zde pro Vás informace k vrácení, výměně i reklamaci zboží.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud chcete vrátit zboží, učiňte tak v zákonné 14-ti denní lhůtě od jeho doručení.
Zboží zašlete spolu s vyplněným formulářem na odstoupení od kupní smlouvy (viz výše ke stažení) na adresu pro vrácení zboží v rámci České republiky:
Dagmar Streblova (FitnessHouse), Sadová 25, 354 91 Lázně Kynžvart
nebo využijte možnosti vrácení přes Packetu (Zásilkovnu). Tato služba je zpoplatněna a využitím této služby souhlasíte s jejím zpoplatněním a odečtením částky 119 Kč v dobropisu za vrácené zboží. ID heslo pro vrácení Vám sdělíme emailem poté, co nás budete informovat o vrácení a zájmu o využití této služby. Email nám pošlete na info@fitnesshouse.cz a do předmětu uveďte VRÁCENÍ PACKETA. Zásilku doneste na kteroukoliv pobočku společnosti Packeta (Zásilkovna) v České republice (zasilkovna.cz/pobocky), která umožňuje odesílání balíků a nadiktujte obsluze naše ID heslo. Obsluha vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a vy obdržíte potvrzení o podání zásilky. Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o podání zásilky! Na pobočce nebudete platit nic, částku ve výši 119 Kč za tuto službu Vám odečteme z částky za vratku. Zásilku nám Packeta vrací zpět přímo na Slovensko.
Po přijetí zboží zpět proběhne kontrola vráceného zboží a po ní bude vystaven opravný daňový doklad (dobropis), který Vám bude bez zbytečných průtahů proplacen.
DÁREK
Pokud jsme Vám zaslali spolu s Vaší objednávkou dárek, řídí se toto v případě vrácení zboží Obchodními podmínkami našeho e-shopu bodem 5.7 Odstoupení od kupní smlouvy. Tedy: Pokud je společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že pokud dojde k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, ztrácí darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek, a to v případě, že zákazník vrací zboží v hodnotě vyšší než 30% celkové hodnoty objednávky. Pokud se nestane tak, bude prodejní cena dárku (v době vytvoření objednávky) odečtena od částky vracené za zboží.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Nad rámec zákona Vám nabízíme i možnost výměny zboží a to ve 14-ti denní lhůtě od převzetí zboží.
Pokud máte zájem o výměnu zboží za jinou velikost nebo jiné zboží, informujte nás ideálně krátce emailem na info@fitnesshouse.cz nebo telefonicky na +420 777 794 128 a zboží zašlete spolu s krátkou informací o výměně (např. na okopírovaném daňovém dokladu nebo formuláři pro odstoupení od kupní smlouvy, kam ale napíšete ke svým údajům požadovanou výměnu)
na adresu pro vrácení a výměnu zboží v rámci České republiky: Dagmar Streblova (FitnessHouse), Sadová 25, 354 91 Lázně Kynžvart
nebo využijte možnost vrácení přes Packetu. Tato služba je zpoplatněna a využitím této služby souhlasíte s jejím zpoplatněním a naúčtováním částky 119 Kč za zpětnou zásilku. ID heslo pro vrácení Vám sdělíme emailem poté, co nás budete informovat o vrácení a zájmu o využití této služby. Email nám pošlete na info@fitnesshouse.cz a do předmětu uveďte VRÁCENÍ PACKETA. Zásilku doneste na kteroukoliv pobočku společnosti Packeta (Zásilkovna) v České republice (zasilkovna.cz/pobocky), která umožňuje odesílání balíků a nadiktujte obsluze naše ID heslo. Obsluha vytiskne štítek, který nalepí na zásilku a vy obdržíte potvrzení o podání zásilky. Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o podání zásilky! Na pobočce nebudete platit nic, částku ve výši 119 Kč za tuto službu Vám naúčtujeme do nové faktury. Zásilku nám Packeta vrací zpět přímo na Slovensko.
Výměna se nevztahuje na zboží ve speciálních slevových akcích – Nabídka měsíce, Black Friday, % slevy, ZDE JE MOŽNÉ JEN VRÁCENÍ ZBOŽÍ.
Vyhrazujeme si také právo výměnu zboží odmítnout a vyřešit ji jako vrácení zboží.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Reklamaci zboží upravuje bod 7. našich Obchodních podmínek.
Pokud je to možné, napište nám napřed na náš email info@fitneshouse.cz. Do emailu vložte fotografie vady a vyplněný reklamační formulář (k vytištění výše). Následně se dohodneme na nejrychlejším způsobu vyřízení reklamace.